Trodnevni seminar za nastavnike informatike

Zavod za školstvo Mostar, u suradnji s Japanskom agencijom za međunarodnu suradnju (JICA), održao je trodnevni seminar za nastavnike informatike u sklopu projekta „Moderniziranje NPP-a informatike u BiH“. Seminar je realiziran u formi radionice pod nazivom Korištenje i administracija Moodle sustava u nastavi, u multimedijalnom kabinetu Zavoda za školstvo Mostar, u vremenu od 25. do 27. travnja 2014. godine.

Cilj radionice  je bio informirati i pripremiti nastavnike za korištenje, postavljanje i administraciju Moodle sustava. Sudionici radionice su uspješno otvorili radne tečajeve, postavljali nastavne sadržaje, aktivnosti i resurse poput testova, foruma, elektroničkih dokumenata različitih formata i sl. Sudjelovali su nastavnici iz osam škola, a radionicu je vodio Vladimir Šarović, nastavnik informatike u Gimnaziji Mostar, koji primjenjuje ovaj eLearning sustav već više godina u poučavanju svojih učenika.

NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na hrvatskom jeziku

NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na bosanskom jeziku

Novosti

STEAM sajam – Sajam nauke, tehnologije i umjetnosti među šest najboljih nastavnih praksi u Bosni i Hercegovini

Osma Ceremonija dodjele nagrada za inovativne nastavne prakse u Bosni i Hercegovini održana je u Konjicu, u Hotelu "Garden City". Ovo je događaj koji...

Mostarski polumaraton

Dana, 22. ožujka/marta održao se sad već tradicionalni Mostarski polumaraton. Brojni Mostarci, ali i gosti našega grada podržali su natjecatelje/takmičare izlaskom na gradske ulice...

Nastup školskog benda

Dana 19.3. u večernjim satima, školski bend Gimnazije Mostar i učenici UWC- a Mostar još jednom su oživjeli pozornicu OKC-a Abrašević. Svojevrsna glazbena/muzička najava proljetnoga...

Međunarodni dan frankofonije

Učenici trećeg razreda su prigodnim kvizom na temu: "Frankofonija" započeli su ovogodišnje obilježavanje Međunarodnog dana frankofonije u Gimnaziji Mostar. Nijma su se pridružili i...

Međunarodna geografska olimpijada

Vijeće Evrope je organizator Geografske olimpijade na kojoj je učestvovalo 680 timova - 2700 učenika iz 11 zemalja svijeta! Geografiju kao nastavni predmet iz Vijeća...