Suradnja Gimnazije Mostar, OŠ Zalik i OŠ Ilije Jakovljevića

Gimnazija Mostar, OŠ Zalik i OŠ Ilje Jakovljevića, 15.3. 2018. godine, zajedno sa svojim mentorima Jadrankom Bešo, Sašom Šantićem, Zorkom Mikulić, Eldinom Kara i Vildom Husković izradili su zajednički plakat na temu „Boje Hercegovine“. Svaka škola je istražila dio sliva rijeke Neretve i na zajedničkoj izradi portofolia sastavili zajednički plakat. Učenici OŠ Zalik istražili su Neretvu i vode Jablanice, učenici OŠ Ilije Jakovljevića istražili su Hutovo Blato i Trebižat, a Gimnazija Mostar Bunu, Bregavu, Lišticu i Radobolju. Vizualna ideja je bila da se napravi plakat A0 formata na kojemu će učenici naslikati kartu cijelog sliva Neretve s pritokama, te da pored svake rijeke napišu osnovne podatke i zalijepe odabrane slike. Boje koje dominiraju na svijetlo plavom plakatu su plava i zelena. Učenicima je savjetovano da naglase ekologiju naših rijeka.

NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na hrvatskom jeziku

NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na bosanskom jeziku

Novosti

Znanjem gradi BiH

ZNANJEM GRADI BiH! Perzijsko-bosanski koledž s internatom održao je još jedno takmičenje za učenike osnovnih i srednjih škola povodom Dana državnosti BiH. PRVO MJESTO za...

Servisno učenje u nastavi

Dana 20.11.2020. godine održan je webinar u organizaciji MIOS Tuzla na temu “Nastavak saradnje sa školama na implementiranju Servisnog učenja u nastavi”. Webinaru je...

Međunarodni dan tolerancije

Međunarodni dan tolerancije obilježava se 16. novembra. To je dan koji nas podsjeća na poštovanje i uvažavanje različitosti. Učenice III1 razreda Gimnazije Mostar obilježile...

Svjetski dan šećerne bolesti

Svjetski dan šećerne bolesti obilježava se 14. novembra. Cilj je podizanje svijesti o utjecaju šećerne bolesti na porodicu oboljele osobe, edukacije porodice i oboljelih,...

Science overcomes prejudice

Dana 10.11.2020. godine u prostorijama Gimnazije Mostar potpisan je memorandum o saradnji/suradnji između Gimnazije Mostar i Udruge SPARK škola. Predmet potpisivanja Memoranduma jeste uspostavljanje ...