Profesorica Indira Maksumić na konferenciji o provedbi Pestalozzi programa

Prof.francuskog jezika u Gimnaziji Mostar Indira Maksumić učestvovala na Drugoj konferenciji „Efekti provedbe Pestalozzi programma u Federaciji Bosne i Hercegovine“, koja je održana 16.5.2016. u Mostaru. Cilj konferenciji na kojoj je učestvovalo 50 učesnika iz različitih sfera vezanih za obrazovanje, bio je razvijati pluralizam u odgojno-obrazovnoj praksi kroz afirmaciju Pestalozzi programa. Pestalozzi program je program Vijeća Evrope koji pruža mogućnost obuke stručnjaka u obrazovanju kroz seminare, radionice i ljetne škole.U svojoj prezentaciji, prof.Maksumić je upoznala prisutne s iskustvima s radionice „Program za održivi razvoj-odgojno-obrazovni izazovi“, koju je pratila 2013.godine u francuskom gradu Amiensu, te s mogućnostima saradnje škola na međunarodnom nivou.Na kraju konferencije, prigodne zahvalnice svm predavačima uručila je federalna ministrica obrazovanja i nauke dr.sc.Elvira Dilberović.

pestalozi

NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na hrvatskom jeziku

NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na bosanskom jeziku

Novosti

JAVNI KONKURS/NATJEČAJ

Javni konkurs/natječaj za popunu upražnjenih radnih mjesta u Gimnaziji Mostar možete preuzeti klikom na link: KONKURS-NATJECAJ

UPIS UČENIKA U ŠKOLSKU 2024/25. GODINU

Upis učenika u druge, treće i četvrte razrede za školsku 2024/25. godinu obavit će se u srijedu, 28.8.2024. Godine u vremenu od 8:30 do 10:30 sati. Za...

Popravni ispit NPPNHJ 2024

Raspored polaganja popravnih ispita (NPPPHJ) možete vidjeti klikom na sljedeći link: popravni ispiti, kolovoz 2024 godin e

Školski godišnjak 2023./2024. (NPP na hrvatskome jeziku)

Digitalni godišnjak Gimnazije Mostar za NPP na hrvatskome jeziku ponovno vam je, u potpunosti samostalno, pripremila Klara Jovanović, učenica 2.c razreda. Klara se potrudila sažeti...

UPIS U GIMNAZIJU MOSTAR

Dragi budući gimnazijalci i gimnazijalke, u nastavku se nalaze detaljne informacije o upisu u Gimnaziju Mostar:   Prijavu za upis možete preuzeti na sljedećem linku:   Prijava na...