Ples kao kulturološki i sociološki fenomen

Učenici III”3″ pod mentorstvom profesora Amara Šipkovića učestvovali su na takmičenju pod nazivom: “Ja, građanin” u organizaciji CIVITAS-a i u saradnji sa Ministarstvom obrazovanja, nauke, kulture i sporta HNK-a.
Školu je predstavljao tim učenika: Emina Abaza, Teodora Stanković, Denin Jamaković, Merima Žuškić, Hana Ombašić, Azra Habibija, Ena Macić i Nejla Kaminić.
Radni tim, u saradnji sa mentorom, predstavili su svoj projekat pod nazivom: “Ples kao kulturološki i sociološki fenomen”.
Ples je motoričko pokretanje tijela i predstavlja jednu od prirodnih reakcija na naše emocije.
Problem mladih naraštaja je strah od svojih emocija i način na koji se one mogu manifestovati.
Radni tim je kroz ples, kao plemenitu ljudsku vještinu, uradio plan kako povećati časove plesa u školama i institucionalno ga prepoznati kao samo jedan u nizu koraka koji mogu učenicima pomoći u borbi protiv depresije, anksioznosti i letargije.
U izrazitoj jakoj konkurenciji, naša škola je od organizacionog tima i stručne komisije takmičenja dobila priznanje “Najbolja koordinacija” što predstavlja lijepo priznanje i krunu dvomjesečnog rada.
Čestitamo!
NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na hrvatskom jeziku

NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na bosanskom jeziku

Novosti

Projekt “Učimo zajedno”

Grupa učenica četvrtih razreda naše škole redovito se okuplja svakog petka od jedanaestog mjeseca kako bi pružile podršku i pomogle osobama s Downovim sindromom...

Svečano obilježavanje 130 godina Gimnazije Mostar

Najbolja zabava je u Gimnaziji! Sretno jubilarnih 130 godina postojanja naše Stare dame! Na današnji dan, prije 130 godina, oglasilo se prvo gimnazijsko zvono. Simbol obrazovanja i...

Mjesec knjige

"Čitanje je putovanje koje nas vodi daleko čak i kad smo ukopani u jedno mjesto" H.L. Borhes Završetak mjeseca oktobra-mjeseca knjige obilježili smo prisustvom interaktivnoj radionici...

Edukacija školskog tima u sklopu projekta Vijeća Evrope/Europe

Gimnazija Mostar jedina je škola iz Hercegovine koja će sa 8 škola sudjelovati/učestovati u projektu "Kvalitetno obrazovanje za sve", koji podržava ured Vijeća Evrope/Europe. Dio...