Dana 24.11.2020. godine s aktivnostima je počeo projekat “Intercultural learning: From history to future”. U projektu učestvuje/sudjeluje 36 profesora i učenika iz Gimnazije Mostar (Bosna i Hercegovina), Srednje Pomorske škole Kotor (Crna Gora), Ekonomske škole Užice (Srbija) i tim Centra za psihološku podršku Sensus Mostar.Osnovni cilj projekta jeste povećanje interkulturalnog učenja i kompetencija između mladih iz različitih zajednica kroz psihološke radionice i sportske aktivnosti koje olakšavaju praktično iskustvo sa interkulturalnim dijalogom.Podciljevi projekta su njegovati mobilnost mladih iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore i ojačati značajnu saradnju/ suradnju između škola koje učestvuju/sudjeluju u projektu.Prvi dan projekta učenici su putem online platforme imali sesiju s trenerima iz Centra za psihološku podršku Sensus i upoznali se sa sportskim aktivnostima koje će se odvijati putem rolla.app aplikacije.Projekat je podržan od strane RYCO-Regionalne Agencije za Mlade Balkana.Zahvaljujemo #rolla.app timu koji nam je omogućio korištenje rolla aplikacije za sportske aktivnosti.
NASTAVNI PLAN I PROGRAM
na hrvatskom jeziku
NASTAVNI PLAN I PROGRAM
na bosanskom jeziku
Novosti
Dvojezična nastava
Novogodišnja čestitka na francuskom jeziku
Na konkursu za izradu najbolje novogodišnje čestitke na francuskom jeziku kog su inicirali učenici koji uče francuski jezik kao drugi strani jezik I-IV razreda...
Novosti
One B&H, One Book
English Club je u studenom i prosincu bio dio projekta One B&H, One Book, te su naši članovi u tom periodu pročitali roman Nick...
Novosti
Darivanje 4. c razred
20.12.2020. godine, 4.c razred je pod vodstvom razrednice prof. Romele Šunjić, organizirao darivanje u duhu nadolazećih blagdana. Svim učenicima i osoblju koji slave predstojeće...
Dvojezična nastava
Frankofono odjeljenje
Okončanje prvog obrazovnog razdoblja u Dvojezičnom frankofonom odjeljenju/odjelu naše škole
Polaznici Dvojezičnog frankofonog odjeljenja/odjela III i IV razreda su na zajedničkog času 17. 12. 2020....