Intercultural learning: From history to future

U periodu/razdoblju od 23.2. do 25.2.2021. godine održane su završne aktivnosti  projekta “Intercultural learning: From history to future”. U projektu učestvuje/sudjeluje 36 profesora i učenika iz Gimnazije Mostar (Bosna i Hercegovina), Srednje pomorske škole Kotor (Crna Gora), Ekonomske škole Užice (Srbija) i tim Centra za psihološku podršku “Sensus” Mostar.Osnovni cilj projekta je povećanje interkulturalnog učenja i kompetencija između mladih iz različitih zajednica kroz psihološke radionice i sportske aktivnosti koje olakšavaju praktično iskustvo s interkulturalnim dijalogom.U sklopu sportskih aktivnosti učenici su imali zadatak da preko rolla world aplikacije dnevno naprave minimalno 50 kilometara virtualnog bicikliranja kao tim ili 5 kilometara pojedinačno. Održane su i završne psihološke radionice za učesnike/sudionike. Čestitamo svim učenicima i profesorima na uspješno realiziranim aktivnostima. Projekt je podržan od strane RYCO-Regionalne Agencije za Mlade Balkana.

Zahvaljujemo #syncbih i #rolla.app timu i #sportskisavezgradamostara koji su nam omogućili korištenje rolla aplikacije za sportske aktivnosti

NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na hrvatskom jeziku

NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na bosanskom jeziku

Novosti

Obavijest o početku školske godine

Obavijest o početku nove školske godine možete vidjeti klikom na sljedeći link : obavijest za ucenike

12. dani BHAAAS-a (Bosnian-Herzegovinian American Academy of Arts and Sciences) u Gimnaziji Mostar

Ponosni smo domaćini susreta svjetskih znanstvenika, umjetnika, doktora i profesora koji su se okupili na 12. danima BHAAAS-a u BiH u razdoblju od 24....

Popravni ispiti-NPP na hrvatskom jeziku

Raspored popravnih ispita za kolovoz 2021. godine možete vidjeti klikom na sljedeći link: popravni ispiti kolovoz 2021.

Prijava za upis u Gimnaziju Mostar

Prijavu za upis u prvi razred Gimnazije Mostar možete skinuti na sljedećem linku: Prijava na konkurs - natjecaj

Završni ispit u Dvojezičnom frankofonom razredu

Učenici Ebru Zuhal Gilić i Lorens Stranjak su danas s uspjehom položili završni ispit po programu bilingvalne frankofone nastave u Gimnaziji Mostar. Ispit je obavljen...