Frankofonija 2016

image1Na prijedlog Veleposlanstva Francuske i Francuskog instituta u BiH, u sklopu Dana frankofonije učenici Gimnazije Mostar koji pohađaju nastavu francuskog jezika prema nastavnom planu i programu na hrvatskom i bosanskom jeziku, 18. veljače 2016. sudjelovali su u zajedničkom projektu jezičnog i umjetničkog izražavanja pod nazivom « Riječi i bol ».Prvi dio projekta sastojao se u osmišljavanju slogana na francuskom jeziku, a raspravljalo se na temu verbalnih uvreda među vršnjacima. Učenici su iskazali visoku razinu motiviranosti i kreativnosti, a njihove poruke promoviraju toleranciju, mir i uzajamno poštivanje.U drugoj fazi projekta, sredinom mjeseca ožujka, očekujemo posjet profesionalnog fotografa koji će učenicima pomoći u fotografiranju realiziranih slogana, koji će biti objedinjeni i prikazani na velikom plakatu. Sve škole koje sudjeluju u navedenom projektu, dobit će po jedan primjerak zidnog plakata te komplet knjiga na francuskom jeziku za školsku knjižnicu.

SUDIONICI U PROJEKTU:

Učenici prvih i drugih razreda Gimnazije Mostar koji pohađaju nastavu francuskog jezika

Profesorice francuskog jezika: Indira Maksumić, Lidija Rotim i

Capucine Laurent, profesor FLE, Gimnazija Mostar (dvojezična nastava)

NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na hrvatskom jeziku

NASTAVNI PLAN I PROGRAM

na bosanskom jeziku

Novosti

Obavijest za učenike

NPP na hrvatskom jeziku Podjela uvjerenja za učenike, poslije završenog polugodišta u školskoj 2021./2022. godini obavit će se u četvrtak, 30.12.2021. godine, prema sljedećem rasporedu: ...

Naši učenici i projekti za Noć istraživača

1.PROJEKT/PROJEKAT: ZELENA ŠKOLA Mentor: prof. Amela Sefo Selimić Učenici: Adna Ćušić,Anes Mušić,Džan Omeragić,Leina Tanović,Lamija Štukan,Belma Bašić • Ovim projektom želimo osvijestiti građane o štetnosti koje se nalaze...

Upis English club

Upis English club

Europski dan jezika 3c

Europski dan jezika obilježio je i 3.c. Učenici Tajma Hadžajlić i Karlo Jovanović su pripremili i održali prezentaciju o engleskom jeziku, njegovoj povijesti, dijalektima...