Voditelji: Anita Doko, Kristina Mustapić (NPiP na hrvatskom jeziku) i Amela Selimić (NPiP na bosanskom jeziku).

Cilj Ekološke sekcije je upoznati učenika o značaju zaštite životne sredine, povećanje ekološke svijesti, odgovornosti i razvijanje ljubavi prema prirodi. Samim tim učenicima ukazujemo na rastuće probleme: zagađenje zraka i vode, radioaktivno zračenje, iscrpljivanje neadekvatnih energenata, globalno zagrijavanje, neadekvatno odlaganje otpada, izumiranje biljnih i životinjskih vrsta. Jedan od načina rješavanja navedenih problema je edukacija o važnosti zdravog života u zdravoj životnoj sredini i očuvanju prirode i okoliša, za generacije koje slijede. Kroz sve ovo, učenici obilježavaju osnovne sadržaje rada Ekološke sekcije preko obilježavanja ekoloških datuma, uređivanja i postavljanja izložbi, rada na izradi bioloških zbirki, radova u školskom dvorištu i sl.

Članovi Ekološke sekcije posebno vole praktičan rad i rad na terenu, vole ljepotu prirode, nastoje ekološki misliti, ali i ekološki postupati.

DESET ZAPOVIJEDI PRIJATELJA OKOLIŠA:

1. Najprije pometi pred svojim vratima.
2. Ono što si očistio/la danas – čuvaj i sutra.
3. Jedna žarulja manje – energija više.
4. Cvijeće sadi – ne beri.
5. U zdravom tijelu – zdravo piće i hrana.
6. Čist zrak – dug život.
7. Manje papira – više šuma i kisika.
8. Ništa nije vječno, osim plastike.
9. Ono što imaš čuvaj da traje što dulje.
10. Misli danas za bolje sutra.

Novosti iz sekcije

Svjetski dan hrane 2022.

Pod sloganom: „Bolja proizvodnja, bolja prehrana, bolji okoliš i bolji život. Ne ostavljajmo nikoga iza sebe“ obilježava se Svjetski dan hrane 2022. Članovi Humanitarne i...

Ekološka akcija “Čuvajmo naš grad!”

U subotu, 18.9.2022., ZAJEDNO sa 180 DRŽAVA svijeta, u 40 GRADOVA širom Bosne i Hercegovine, pod motom LET’S DO IT i sa članovima Udruženja...

Projekat gimnazijalaca “Peri ruke i uzmi igračku bez muke” u finalu Regional Service-Learning Award!

Sedamdeset i dvije škole iz šest zemalja (Albanije, Srbije, Slovačke, Bosne i Hercegovine, Kosova i Rumunije) aplicirale su na regionalno takmičenje servisnog učenja. Projekat “Peri...