Nansen model za integrirano obrazovanje

Svečana dodjela diploma učenicima koji su završili program “Nansen model za integrirano obrazovanje” upriličena je prošle sedmice u Gimnaziji Mostar. Na ovoj ceremoniji diplome su uručene prvoj generaciji učenika Gimnazije Mostar i četvrtoj generaciji učenika Srednje škole Stolac koji su pohađali ovaj obrazovni program u protekloj školskoj godini.Dodjeli diploma su, između ostalih, prisustvovali i prvi sekretar Ambasade Kraljevine Norveške u Bosni i Hercegovini Siri Andersen, te direktor Gimnazije Mostar Haris Idriz i zamjenica direktora Gimnazije Mostar Ankica Čović.Prvi sekretar Ambasade Kraljevine Norveške Siri Andersen je, ovom prilikom, naglasila važnost obrazovanja u izgradnji funkcionalnog multietničkog društva u Bosni i Hercegovini. Andersen je istakla kako su škole poput Gimnazije Mostar i Srednje škole Stolac, koje djeluju u ponekad izazovnom multietničkom okruženju, pravi primjer saradnje/suradnje i uvažavanja različitosti.„Za nas je vrlo važno da pokažemo i promoviramo stav kako različitost uopće nije problem, nego bogatstvo i ljepota koje svi mi trebamo slaviti i veličati“, poručila je Andersen.Čelni ljudi Gimnazije Mostar Idriz i Čović su izrazili zadovoljstvo implementacijom NDC-ovog programa u ovoj školi, te pozdravili nastavak saradnje/suradnje i u ovoj školskoj godini.Direktor NDC-a Mostar Elvir Djuliman zahvalio se školskom osoblju Gimnazije Mostar i Srednje škole Stolac na dosadašnjoj saradnji/suradnji.„Ove obrazovne institucije sve više uključuju teme izgradnje mira, te promoviranja tolerancije i mirnog rješenja konflikta u nastavni proces, čime sigurno doprinose jačanju odnosa i boljem razumijevanju između učenika, roditelja i školskog osoblja bez obzira na njihovu etničku pripadnost“, rekao je Đuliman.NDC Mostar je, uz podršku Norwegian Embassy in Sarajevo, implementirao ovaj program u šest škola u Stocu, Mostaru i Prozor-Rami u prošloj školskoj godini, gdje je u zajedničkoj nastavi aktivno učestvovalo preko 200 učenika i 20 nastavnika i profesora.

Comments are closed